Het InterStep Team maakt de match

Met onze duidelijke scope, veel uiteenlopende klanten en onze kennis en ervaring in de markt, matchen wij al meer dan 20 jaar technische vakspecialisten bij technische organisaties. Dit doen we met een bevlogen en gedreven team vanuit ons kantoor in Utrecht. Met oog voor een duurzame samenwerking en het werkgeluk en de ontwikkeling van onze medewerkers. Daar doen wij het voor.

Wij denken in oplossingen

Snel schakelen en denken in oplossingen is belangrijk in de schaarse arbeidsmarkt waar we vandaag de dag mee te maken hebben. Zowel de klant- als kandidaatbeleving staat daarin voor ons centraal. Daarom kijken wij verder dan het cv van de kandidaat en de vacaturetekst van de opdrachtgever. En omdat snelheid en efficiëntie een must is, hanteren wij een platte en transparante procedure. Zowel voor onze opdrachtgevers als kandidaten.
Abdessamad

Abdessamad

Duurzaamhedsregiseur bij InterStep

“Door de leuke uitdagingen die InterStep voor mij heeft, word ik elke keer weer uitgedaagd, waardoor het nooit saai is en geen dag hetzelfde is!“

InterStep FC Utrecht

Transparantie voorop

Op zoek naar een technische vakspecialist? Met één telefoontje naar een collega van sales begint de zoektocht aan onze kant. Aan de hand van de vacature en het gewenste kandidaatprofiel adviseren wij over de haalbaarheid. Ook vertellen wij je wat je precies kan verwachten van ons en hoe we je op de hoogte gaan houden.

Bij ons is de kandidaat ook klant

In een markt van schaarste moet de kandidaatervaring helemaal op en top zijn. Daarom hanteren wij een simpele en transparante procedure. Als jij reageert op een vacature mag je van ons verwachten dat wij je binnen twee werkdagen een reactie geven.

We pakken direct de agenda’s erbij en plannen met jou een intake om kennis te maken en samen te bepalen of de match met de vacature en het bedrijf voldoende aanwezig is. Is de match aanwezig, dan pakken we snel door en introduceren wij je persoonlijk bij onze opdrachtgever. Als dit niet het geval is, kijken we natuurlijk gelijk of er andere mogelijkheden zijn. De tijdens onze intake verkregen input over jouw achtergrond en kennis verwerken wij tot een profielschets waarmee we jou eenvoudig kunnen introduceren bij onze klanten.

Bij een match vindt de kennismaking met onze opdrachtgever direct daarna plaats waarin je alle ins en outs van het project hoort en een indruk van de organisatie krijgt. Wij helpen je om je goed voor te bereiden op dit gesprek. Zo zorgen we ervoor dat je alle benodigde informatie krijgt en vertellen wij je wat je kan verwachten. Wil je het gesprek oefenen of nog wat vragen vooraf doornemen? Geen probleem, we staan voor je klaar.

Bij de intake bespreken we de arbeidsvoorwaarden al met elkaar. Zodat je in het begin al weet wat je kan verwachten. Verder begeleiden wij je tijdens de gehele procedure en houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen. Is er nieuws te melden. Dan hoor je dat direct van je vaste contactpersoon.

InterStep besprekingen

Het team van InterStep

Je besteedt veel tijd aan je werk en daarin is plezier en voldoening belangrijk. Jouw werkgeluk staat hoog op de agenda want wij geloven dat gelukkige collega’s het beste uit zichzelf kunnen halen.
Werk doen wat bij jou past en dagelijks bezig zijn met iets wat je leuk vindt. Een betrokken en gemotiveerde technisch vakspecialist die het werk met plezier doet; dat is voor jou én onze opdrachtgevers bijzonder prettig. Zo willen we bij InterStep invulling geven aan jouw werkgeluk. Dat betekent dat we nieuwsgierig blijven hoe het met jou en jouw gewenste ontwikkeling gaat en dat onze deur altijd voor je openstaat. We horen graag wat je wensen en (ontwikkel)behoeftes zijn, zodat we kunnen kijken hoe we je daarin kunnen ondersteunen. Zodat jij met voldoening blijft werken. Zo willen wij samen met jou invulling geven aan de techniek van morgen.

Crissie Schmitz

Crissie Schmitz

Teammanager Detachering
+31 6 20 00 42 56
[email protected]

Thomas Heikamp

Thomas Heikamp

Accountmanager / Recruiter
+31 6 31 04 33 31
[email protected]

Interstep placeholder medewerker

Raymond VAN GALEN

Fieldmanager / HR
+31 6 20 00 07 62
[email protected]

Interstep placeholder medewerker

Nadia Jbari

Sr. Payroll Professional
+31 6 34 34 24 68
[email protected]

Nieuwe medewerker

Ben jij onze nieuwe collega?

We zoeken nog collega’s. Interesse?
Laat je gegevens achter en we nemen snel contact op.

Marjolein Vader

MArjolein Vader

Management Assistent
+31 6 50 20 14 80
[email protected]

Bas Boonstra

Bas Boonstra

Directeur
+31 6 10 98 29 30
[email protected]

Vul het contactformulier in en maak een afspraak